Tuesday, April 26, 2011

"Saya tak akan masuk team iblis"!-Reina the Legend


"Torak,sampai hati kau tinggalkan ana di sini seorang diri.Tolong ana,...bantu ana....,ana anak yatim piatu"


Begitulah sedikit keluhan manja Pepe bila Torak meninggalkan beliau seorang diri untuk ke team curang.Hanya beliau seorang yang tinggal dan terselamat daripada setrilion armada sepanyol yang dibawak oleh tongkang Uncle rafa.Tapi itu dulu,skrg ni beliau sudah mula terbayang piala2 yang bakal dijulangnya pada musim2 depan andai beliau setia untuk bersama dengan kita.Keeper yang berharga 20 m ini kekal optimis dengan prospek pemain-pemain seperti Ashley Muda atau M'Villa yang kita tahu bertaraf empat setengah bintang akan kelihatan di padang anfield summer ini.Berikutan itu,kami sempat membuat temuramah di halaman rumah flatnya di kampung Baru.Mari kita tengok apa kata-katanya;


KOMRAD REDS:ok abang Pepe saya mula dengan soalan ringkas dulu.Betulkah abg tak nak pindah ni?Saya macam tak yakin jer.Bukan abg selalu dok rindu torak kaa?


ABG PEPE:Issyy ana nak tnya ni.Pernahkah ana berbohong?anta pernah tengok ka?Ana masih sayangkan kelab ni yang banyak tolong ana,tolong bayar duit ana pinjam kat along,bayar duit saloon rambut ana,bayar duit ni,bayar duit tuu.


KOMRAD REDS:Ok saya nak tanya berapa kelab yang dok usha abg pepe?saya sampai dengar pengetua taska pasang cctv kat rumah abg lagi.Ada benarkah?


ABG PEPE:Laju betul korang eh tahu berita ni.Memang,memang betul berita ni.Pengetua taska suruh anak bongsu ana yang mengaji kat taska dia pasang kamera dalam bilik ana.Tentang kelab tuu,jap eyh,tunggu sat(sambil gunakan kalkulator saintifik).Haaa ada laa dalam 10 kelab.Kelab dalam eropah aja dikira,yang lain ana tolak siap-siap.


KOMRAD REDS:Apa pesanan abg untuk semua?


ABG PEPE:Ana harap semua pembaca blog ni doakan torak skor 100 bijik  kat chelshit.99 bijik own goal.Dan kepada orang tua fergie,kau pergi laa cari orang lain.Ana tak hingin nak join angkatan iblis tuu,mintak maap banyak-banyak.




Maka,selepas terasa mukanya diterajang oleh kata-kata abg Pepe,orang tua itu mula mencari serta merayu kepada keeper lain.






"adik,adik tengok laa muka abang ni.Abang nak offer kontrak ni.Bukan senang abang nak mai jauh-jauh camni."

"sori,saya tak minat jadi anak ayam"


Pencarian pun terus berlanjutan nampaknya.YNWA


4 comments:

  1. terdesak betol gambar ferguson tepuk bahu neuer..ahaha

    madrid vs barca previu

    ReplyDelete
  2. Dia ternganga laa tengok neuer save bagai nak rak.Van der sar makin terasa tua laa nampaknya.ha3

    ReplyDelete
  3. MU ambek Reina???

    Power sangat ke dia??? =P

    *Aku x taulah siapa yg desperate*

    setakat keeper masalah kecil jer buat MU~~

    Liverpool ????? HAHAHA mmg masalah besar setakat Reina keeper ke-3 Spain baek x yah =P

    ReplyDelete
  4. sory la bro..nmpak sgt ko ni xambik taau perkembangan bola sepak dnia..reina ni keeper ke-2 la bro..lain kali nk bg fakta pon bg la yg real..stakat nk auta org laen xpayah laaa...

    ReplyDelete