Thursday, April 14, 2011

Lelong..lelong!!!




Rasa-rasanya semua dah heboh tentang jersi away team kita untuk musin depan ni.Amacam???Pada pendapat saya laa,quite okey laaa baju ni,nampak stylish dan smart.Seakan-akan ada sedikit persamaan dengan baju Jerman untuk Piala Dunia.Nampak garang bila dipakai.Cuma tak tahulah bagi Ngog sesuai atau tak.


Berikutan itu,kami sempat  interview sikit apa kata pemain-pemain seperti Jamie Carragher dan Stevie G tentang baju ini.Ikuti interview ringkas ini.








"Bagi cek laaa boleh tahanlah baju ni.Yang paling penting baju ni lagi lawa dari baju pasukan curang.Cek tengok  nampak cam pakai baju besi kebal.Tapi tak paa,pakai baju ni musim depan cek gerenti tak injured lama lama dah.Ni baru cek pakai,tak tengok lagi Kyrgiakos pakai.Dia pakai nampak cam Ironman kot"







"Bagi aku baju ni lawa dan berkualiti.Nampak tampan bila aku pakai."

Kalau itulah komen mereka,lain pulak dengan Reina yang nampaknya kurang suka dengan baju barunya.Semasa sesi fotografi,mukanya jelas menampakkan kekecewaannya.




"Kalau ikut hamba lah,hamba tak mau dah pakai baju ni.Cukupla pakai sekali ja,nampak cam badut sarkas kepala dongga  jaa.Taon depan hamba jenuh kena kutuk dengan Balotelli.Hamba tak mau pakai baju ni,law tak hamba mogok pindah."


Errr..tak apalah cik Pepe.Saya harapkan jersi baru ni akan membawa semangat baru jugak untuk pemain-pemain  mengharungi musim depan.Adakah mampu saya melihat pemain seperti Young,Coentrao ataupun Hazard menyarung jersi ini musim depan?Sama-sama kita tunggu dan lihat.YNWA



1 comment: