Monday, April 25, 2011

Kemenangan Besar



"Ko tau dak, kita xpenah menang besar lagi musim ni, klau Pak Cik Roy yg pegang korang sahih xdapat nak menang sebesar ni."kata king kpd Maxis.
"Bos betul la bos. Memang Hampeh la Klau dia yg pegang. Saya pon xbleh buat hatrik. Terima kasih bos bg saya main. Saya akan buktikan yg saya memang hebat dari Messi sbb saya Maxis." balas maxi.
"hahahahaha", mereka ketawa.


Saya rasa dah lama tak menulis dalam blog ni. Terima kasih buat sahabat-sahabat penulis yang lain Amirulez dan Zaid Kuyt yang banyak membuat entri dalam blog ni. Saya ambil masa sikit untuk menambah entri dalam blog ni walaupun sibuk. Sibuk sehinggakan tak sempat nak menonton game lawan Birmirgham hari tu. Tapi tak pa saya dah tgk yang ulangan punya. Siap dah download lagi. Hehehehe..

Saya rasa Liverpool sudah lama tidak menang besar lebih dari 4 gol. Terakhir adalah pada perlawan menentang Hull pada musim 2009/2010 kalau tak silap saya laaa. Kita menang 6-1 dan hatrik juga di hasilkan pada perlawanan tersebut yang di buat oleh ex-strikas kita Tores.

Saya harapkan momentum kemenangan akan diteruskan. Biar pasukan kita menjadi pasukan yang di takuti oleh semua. Dan saya mengharapkan King akan bersama dengan kita. Terlalu banyak percaturan dan jasa yang diberikan oleh King. Jasamu dikenang King.

Kita dapat lihat bagaimana King berjaya menaikkan pemain-pemain muda. Kelly, Flanagan, Robinson dan Spearing adalah contoh di mana King berjaya membuktikan akademi Liverpool adalah yang terbaik. King juga telah berjaya menjadikan Lucas seorang pemain yang dahulunya dikeji dan sekarang dipuji peminat. King banyak mengubah rentak dan percaturan pasukan kita. Terbukti King adlah legend kita. YNWA (asgard).

1 comment: