Wednesday, February 2, 2011

FULLTIME:LIVERPOOL 2-0 STOKE




Full time! Satu permainan menarik ditunjukkan stvie g dan kompeni membawa kepada satu kemenangan di tempat sendiri. Ini sekaligus membakar semangat para pemain dan staff kerana ini adalah kemenangan ketiga Liverpool di bawah pemerintahan King Kenny. Pagi tadi juga menyaksikan kemunculan Luis Suarez, our new nombot 7. Laa saya cakap pasai suarez kaa? Tahniaah kepada our new number 7. Gol anda telah menyuntik semangat kami semua penyokong setelah keberangkatan el nonok. Kami yakin masa depan anda sebagai seorang reds. Walk on!

Berbalik kepada game, permulaan yang baik telah ditunjukkan oleh pasukan kita Cuma barisan hadapan kita yg diketuai Kuyt agak perlahan dan gagl menyudahkan peluang yang terhidang. Johnson kita buleh nmpak peningkatannya dan hampir-hampir score tadi namun tandukannya ditepis hebat Begovic. Ala, xpa Johnson,kau  tak skor pn main bagus dh kira bagus. At least reina tak bolos dan ini buleh menjadi motivasi kepada barisan pertahanan. Soto juga agak cemerlang, seperti biasa hebat di udara bak helang bertocang. Dia jugak xder luck kot tadi. Tandukan beliau di clear kan oleh salif diao. Bermulanya separuh masa kedua menyaksikan pasukan kita pantas menyerang ke kubu stoke dan hasilnya bermula daripada sepakan percuma gerrard tertampan pertahanan stoke,soto tolong tahan dan mereiles!sekali lagi dengan kepaduannya. 1-0 liverpool.

Suarez kemudiaannya masuk menggantikan aurelio dan tidak mengambil masa yang lama untuk mengambil hati penonton. Sebaik sahaja pijak padang penonton bangun dan bagi standing ovation kat dia. Memang buleh agak seram sejuknya masa tuu. Tak tumggu lama untuk tunjuk skillnya,suarez kmudian melakukan beberapa gerakan menarik. Dalam minit ke 60 lebih kot, kesilapan barisan pertahanan stoke yang gagal  mengeluarkan bola dari kawasan penalty mereka membawa padah. Suarez pantas berlari dan menggelecek begovic dan tendang masuk gol. Wilkinson konon tunjuk rajin try nk clear bola tuu tp x bejaya.liverpool  2-0!
Satu game bagus di anfield. Saya dah tak sabar nak tgok aksi ahad ni. Memang kena suruh skrtel tibia kaki torres biar injured berbulan bulan. Seorang pengkhianat tak patut diberi can. Saya dh buleh bayang kan kombinasi carroll-suarez, carroll as a targetman fuhh!

No comments:

Post a Comment