Sunday, May 8, 2011

Preview oh preview:Fulham VS Liverpool







1.Spurs sudah terkena jampi ayam serama nampaknya.Mata demi mata sudah digugurkan.Peluang baik untuk kita mengejar slot Liga Europa.Liga ni amat penting untuk pemain seperti Shelvey,Pacheco,Sterling,Coady dan Suso musim depan andai kita berjaya.
2.Kenny mungkin akan berpegang dengan formasi 2 match lepas,8 gol tanpa bolos.Glen mungkin akan mengambil posisi Robinson dan Carroll mungkin jugak hanya akan diberi tempat di bangku simpanan berikutan form maxi-Suarez-Kuyt yang kian menjadi-jada.
3.Posisi yang mungin bakal digunakan:-

Reina
Glen-Skrtel-Carragher-Flanagan
Lucas-Spearing
Meireles
Kuyt-Suarez-maxi

4.Milan Jovanovic n Aurelio mungkin berpeluang untuk turun memberikan sumbangan.Saya masih harapkan Jovanovic diturunkan andai kita sedang leading 2 atau 3 bijik.Apa kata letak jadi striker?
5.Hari yang spesel untuk naib kapten kita,Carragher yang akan menjadi orang kedua di belakang Ian Callaghan,iaitu pemegang rekod terbanyak penampilan bersama kelab.Carra akan memegang angka keramat 666 andai diturunkan pada match ni.
6.Fulham tengah on form sekarang ni tambah-tambah main di Kotej.Harap-harapnya kita tidak leka dan meneruskan rekod cemerlang.
7.Pemain pinjaman Norwich,Pacheco check-out dari kelabnya dengan stail pabila menjaringkan gol dan membantu norwich naik ke epl.Maju Pacheco untuk Liverpool.
8.Gossip panas ada katakan kita sedang mengintai Lennon.Cangak lagi,tukar dengan Joe cole laaaa Kenny.

YNWA

4 comments:

  1. Liv to win how matters what!! kemon the reds..pastikan jagaan ku pagi ini berbaloi2...!!!

    ReplyDelete
  2. pergh 666...menakutkan tu hehehehe

    ReplyDelete
  3. napa line-up kat atas tu 10 player je..
    belum main ada dah kene kad merah ke..hehehe

    ReplyDelete
  4. hehe...ya tak ya jgak...terima ksih krana mnegur kealpaan pnulis yang hina ini

    ReplyDelete