Monday, May 9, 2011

FULL TIME:Fulham 2-5 Liverpool




3 gol dalam 16 minit sudah menceritakan kesemuanya.Gerakan One-touch yang hebat,quick passing,sememangnya the old Liverpool Way.Mesej untuk Sir Alex yang pasukannya tak akan selamanya berada di atas.Apa yang saya dapat pagi tadi:-


  1. Dengan form Maxi sekarang,lebih baik letakkan Carroll di bangku saja sehingga akhir musim.Semua jenis gol dia boleh bagi kat kita.Ada yang katakan Torak tukaq bakat depan gol dia dengan Maxi.Siapa tahu?
  2. Seperti yang saya katakan sebelum ini,Gerrard boleh injured dengan senang hati lepas ni.Bukan takat spearing-Lucas saja memukau,saya makin lama makin sayang pada Shelvey.Thru-ball dan movement dia ada ala-ala kapten kita laaaa.
  3. Kita daa buktikan vodoo tempat lawan mampu kita tangkisi.Naaah 5 bijik.
  4. Tak dinafikan semua orang dah jadi fanatik pada Suarez.Buktinya,ternampak kelibat bendera Uruguay berkibar megah di Kotej.Pasti City dan Chelsea tergaru-garu kepala menyesai tak bida dia sebelum ni.
  5. Glen memang kian matang dan cekal sekarang ni.Defender makan asap jaaaa gelecek dengan dia.Melakukan satu super block atas garisan di separuh masa pertama.Tergugat agaknya dengan kehadiran Flanagan dan Robinson.
  6. Bekas penyokong fanatik Everton,Carragher sudah dianggap ikon Liverpool nampaknya setempat dengan status Paolo Maldini di sisi Milan.Mungkin rekodnya mampu memberikan inspirasi kepada pemain muda yang baru bermula langkah.
  7. Kuyt menjadi satu-satu pemain Liverpool yang menjaringkan gol dalam 5 perlawanan liga secara berterusan semenjak John aldridge lakuakn pada 1989.Sah-sah aku tak lahir lagi.
  8. Pemilik jangan tunggu-tunggu lagi,Kenny calon yang paling layak.Tak kan nak tunggu Man city sambaq dia baru nak offer kot?
  9. Gerrard sudah melaungkan amaran kepada Meng yuu jangan terlalu leka kerana kita akan bangkit musim depan.
  10. Pacheco kepingin untuk kembali ke Norwich andai tak diberikan peluang lagi musim depan.Kenny,lakukan apa yang terbaik untuk permata gemerlapan ini.
  11. Berikut ada jugak fakta menarik;-




YNWA

1 comment: